Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag har tävlat med min, men bara upp till 1 m, annars tävlat avd b för ponny sen jag blev vuxen.Är det någon här som tävlar med D-ponny i storhästklasser i hoppning?
Hur funkar avstånden i tex kombinationer?
Vad är avd B för ponny?jag har tävlat med min, men bara upp till 1 m, annars tävlat avd b för ponny sen jag blev vuxen.
Upplevde inget problem, har tränat trekombinationer med avstånd för häst upp till 110 cm, det fungerar bra då min har lätt att sträcka ut. Får rida på i bra grundtempo bara, inte bromsa sig in. Hon klarar nog högre än så med hästavstånd med nu tävlar vi inte så tränar just nu med mer lagom avstånd.
Man får testa, är ju individuellt hur stort hästar rör sig och vad de klarar av utan att de blir för flacka för att hoppa bra. Jag har en maxad D med mkt fullblod med stark galopp, en med kort o inte lika reglerbar galopp kan nog få problem på lite högre höjder. dock svårt att tro att någon har problem upp till 1m då det bara är tvåkombinationer.
Vad är avd B för ponny?