tävla både egen och ridskole hästar ?

L

lissse

Hejsan, jag är en tjej som tävlar för min ridskola på klubbtävlingar. Men problemet är det att jag även har egen Stor häst som jag oxå vill tävla! Är det ngn som vet om man får tävla klubb på ridskoleponnyerna men även tävla sin egen häst i klibb tävling ? Tacksamm för svar. :)

Sv: tävla både egen och ridskole hästar ?

Det beror på ridskolan, det finns inga fasta regler för klubbtävlingar. Så du får fråga :)

Sv: tävla både egen och ridskole hästar ?

Bästa är nog om du frågar på din klubb. Vi har det så att privatryttare får bara rida ridskolehäst om de "blir över" när anmälningstiden är slut för att ge ridskoleryttarna förtur. Men det är helt upp till klubbarna så fråga du! :)

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: MiniLi
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: Ketrawzc
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 022
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 172
Senast: Emro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka