Tatueringstråden, del 4

Är skitnöjd 🥰
Var så sjukt nervös innan, jag har ju inte gjort något på baksidan ovanför knävecken innan och trodde det skulle göra sinnessjukt ont 😂 min klocka varnade för onormalt hög puls, hahah.

Haha jag förstår nervositeten till 100%, det ser ut som att allt gick fint iaf? Motivet är awesome 🤩

Jag känner pulsen stiga bara jag börjar tänka på att göra ovansidan på händerna och fingrarna 🙈 Måste ta tag i att boka tiden för det nu men jag drar mig lite för det trots att jag ju vet hur bra det kommer bli när vi väl satt igång.

Haha jag förstår nervositeten till 100%, det ser ut som att allt gick fint iaf? Motivet är awesome 🤩

Jag känner pulsen stiga bara jag börjar tänka på att göra ovansidan på händerna och fingrarna 🙈 Måste ta tag i att boka tiden för det nu men jag drar mig lite för det trots att jag ju vet hur bra det kommer bli när vi väl satt igång.

Det gick prima, det var inte farligt alls, så jagade upp mig i onödan 🥲

Oooh ja. Vad ska du göra?! Vill också göra händerna, men tänker att läkningen är så jäkla bökig?

Det gick prima, det var inte farligt alls, så jagade upp mig i onödan 🥲

Oooh ja. Vad ska du göra?! Vill också göra händerna, men tänker att läkningen är så jäkla bökig?

Vad härligt!

Alltså exakt vad är inte hundra ännu men jag är inne på dark lettering (väldigt gritty och mörk) över hela fingrarna och något matchande på höger handrygg som gärna får gå upp över handleden. Min sleeve går ner över vänster handrygg och tänker att det vore kul att liksom väva samman den med det som ska vara på resten av handen.

Just nu spånas det på ord som känns kul och om det ska vara något djur eller ornamentalt på handen. Så svårt att välja!

Ja, läkningen blir brutalt jobbig 🥲 behöver nog ta ledigt någon dag eller jobba hemifrån och se till att sambon är hemma och kan sköta djur och praktiska grejer. Men... sen är det äntligen gjort! 😄

Jag vill göra Marodörens handavtryck eller fotavtryck men vet inte var. Sen har jag det lilla bekymret att jag kommer troligtvis behöva betala för den och jag är ju bortskämd med gratis tatueringar.

Liknande trådar

Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 23 24 25
Svar
490
· Visningar
13 715
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 233
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 227
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Nu är det ett faktum. Under ungefär 2 års tid så har mensen till och från gjort uppehåll någon till några månader. Måendet vid de...
Svar
14
· Visningar
716
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna