Tatueringstråden, del 4

Jag var lite spontan och gav mig själv en Falsterbosouvenir i födelsedagspresent :love:
20230713_214827.webp

Hur länge ska man vänta innan man rakar bort hår över tatueringen? Den kliade och fjällade lite i helgen men det är helt borta nu. Har inte haft sårskorpor eller så.

Hur länge ska man vänta innan man rakar bort hår över tatueringen? Den kliade och fjällade lite i helgen men det är helt borta nu. Har inte haft sårskorpor eller så.

Jag har inte frågat "min" tatuerare om just det (inte varit aktuellt hittills), men det tar ca tre veckor för huden att bli återställd efter en ny tatuering.

Tror inte jag delat innan. Men den på mitt knä. Lite halvkass bild men är väldigt nöjd med resultatet. Bilden gör den inte rättvisa pga vinkel etc. Den gjorde desutssom svinont att göra 🤣👌
1000004586.webp

Liknande trådar

Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 10 11 12
Svar
231
· Visningar
5 275
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 164
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Nu är det ett faktum. Under ungefär 2 års tid så har mensen till och från gjort uppehåll någon till några månader. Måendet vid de...
Svar
14
· Visningar
687
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka