Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fin!Min kärlekshyllning till maken är precis klar.
Klart Buke måste få se den först!
Jag är grymt nöjd och rörd. Jag tycker att den blev superfin.
De 6 bladen är för oss 6 i familjen. Wish You Were Here -hans favoritlåt och jag kommer att önska att han var här så länge jag lever.
Åh så fin! ❤Min kärlekshyllning till maken är precis klar.
De 6 bladen är för oss 6 i familjen. Wish You Were Here -hans favoritlåt och jag kommer att önska att han var här så länge jag lever.
Min kärlekshyllning till maken är precis klar.
Den blev jättefin!!❤❤ Och så fin symbolik❤Min kärlekshyllning till maken är precis klar.
Å, tack, @Exit !Den blev jättefin!!❤❤ Och så fin symbolik❤
Haha jag tatuerade mig ju i söndags och min är också inne i en riktig fulperiod.Jag tatuerade låret i måndags - ett enormt efterlängtat motiv som funnits i huvudet i flera år (om än inte "färdigt). Så glad! Så nöjd! Både stilen och motivet blev precis som jag hoppats, älskar den! Den tog dessutom bara en sittning, så de andra två kunde vi boka av. (Så nu är jag sugen på nästa projekt istället..så klart . Men det är inte tillräckligt klart i huvudet för att boka tider.)
Men alltså. Den fjällar nu. Big time. Precis som den ska, ingen oro eller så - men känner mig lite "skabbig". Tatueringar är lite som unghästar: först är de fina, sen blir de lite småfula, och sen blir de fina igen.
Herregud så snyggt!Har gjort min andra hand för ett tag sedan. Nu blir det tatueringspaus ett bra tag
Jag är på g med min första tatuering. Det var tänkt som en 40-årskris men coronan pajade mina planer. Men nu blir det av. Jag vill ha en palm i färg, gjord med traditionell metod (bambu) i Bangkok. Men VAR? Hur har ni tänkt kring placering? Blir nog ca 10 x 15 cm (+/- 5 cm, får inte vara för liten). Vad eller axel?