Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brukar aldrig skriva i denna tråden. Men alltså, vilket fantastiskt porträtt på Håkan . De andra tatueringarna var också väldigt detaljrika och vackra. Göteborgstema är väl givet?Nu till min pågående sleeve
Min hjälte
Sjömanshustrun.
Kopparmärra (ursäkta kass bild!)
Götheborg, även här kass bild som inte gör den alls rättvis.
Spårvagn!
Någon som vågar sig på en gissning kring temat?
Tack!Brukar aldrig skriva i denna tråden. Men alltså, vilket fantastiskt porträtt på Håkan . De andra tatueringarna var också väldigt detaljrika och vackra. Göteborgstema är väl givet?
Tack, vad glad jag blir tycker om att hästintresset får vara med på ett hörn tack vare KopparmärraKopparmärra var ju helt galet snygg @Crossline Hade liksom ledig kommit på just det motivet själv, men när en ser bilden så är det ju verkligen ett klockrent motiv!
Gillar att hålla mitt ord...
Men vill svara på detta.
Jo, därför kanske man ska fundera några gånger extra innan man tatuerar sig.
Kommer du tycka den är lika fin när du är 70? Om du inte vet svaret kanske du ska överväga att inte tatuera dig.
Detsamma om du tatuerar in din partners namn. När du kan ta fram vilken statistik som helst att de flesta förhållanden tar slut...
Förövrigt har jag nog aldrig sett en tatuering som har gjort en person "snyggare" , däremot tvärtom. Men jag antar att det ligger i "the Eye of the beholder".
Det finns ju massa skitsnygga tatueringar men däremot har jag aldrig sett en 70-åring och reflekterat över hur dens hy faktiskt ser ut. Jag räknar kallt med att i den åldern så är man skrynklig och det är nog typ ingen som först då ångrar sig.
Oj vad snygg hon damen med tigern var! Jag undrar hur gammal hon är
Snygg, men aj!
Aj indeed men tack!Snygg, men aj!
Åh vad kul! Är så himla sugen själv men har verkligen inte råd just nu. Vad kommer det bli för något?Nu har jag bokat tid(er)!
3/10, 16/10 och 30/10 blir det.
Den som väntar på något gott osv...
Åh vad kul! Är så himla sugen själv men har verkligen inte råd just nu. Vad kommer det bli för något?
Oj, det var täta tider! Gör det inte väldigt ont när det blir så tight inpå? Jag har haft 4 veckor mellan när jag gjorde min påfågel, vet inte om jag hade kunnat ha tightare. Efter två veckor har mina knappt läktNu har jag bokat tid(er)!
3/10, 16/10 och 30/10 blir det.
Den som väntar på något gott osv...
Oj, det var täta tider! Gör det inte väldigt ont när det blir så tight inpå? Jag har haft 4 veckor mellan när jag gjorde min påfågel, vet inte om jag hade kunnat ha tightare. Efter två veckor har mina knappt läkt
Det lär ju visa sig hur det går i värsta fall så är det ju "bara" att skjuta på tiden om man märker att det inte funkarJag vet inte, minns inte hur tätt jag hade när jag gjorde magen...
Det lär ju visa sig hur det går i värsta fall så är det ju "bara" att skjuta på tiden om man märker att det inte funkar