Tatuera minne av katten?

Fazeem

Trådstartare
Om 2 år, när jag är 18, så ska jag nog tatuera in ett porträtt av min katt, just för att han är min bästa vän och jag kan inte tänka mig ett liv utan honom. Bara att ha som ett ständigt underbart minne :)

Så nu undrar jag om det är några fler som tänker tatuera eller redan har tatuerat in ett minne av sin/sina katter? :D Låt bilder och idéer flöda! :bump:

Sv: Tatuera minne av katten?

Jag tänkte göra en liten svart katt under nyckelbenet som ska symbolisera min gammelskrutta som nu bor hos syrran, 17 bast är hon and still going strong. Den ska också symbolisera min ap-katt som jag har nu, som heter Swarley.

Vill bara flagga lite för att jag aldrig sett en enda SNYGG katt-tatuering (förutom den som Cat gjorde på Miami-Inc på TV! ;)).

Katter är nog svåra att få bra när de tecknas/målas!
Så se till att anlita en renomerad tatuerare som kan tatuera katter annars är jag rädd för att i alla fall jag skulle kunna bli grymt besviken!

Personligen hade jag nog hellre valt att tatuera in namnet och någon "symbol" som representerar katten i fråga.

/Swat

Vadå, menar du att du inte skulle vilja ha en sådan här intatuerad? :angel:

TS, jag tror absolut att det kan bli jättefint om du hittar en duktig tatuerare. :) Vart vill du ha tatueringen? Och i färg eller svartvitt?

Inte ens mot 5 årslöner skulle jag skaffa en sån' tatuering! :crazy:

Och jag står fast vid att det är SVÅRT att hitte någon som är duktig på att rita/måla katter och ännu svårare att hitta tatuerare med den förmågan!

/Swat

:rofl:

Men ah, måste såklart hitta en bra tatuerare osv, att åka till LA skulle ju inte sitta helt fel, och bli tatuerad på High Voltage Tattoo :angel: Menmen, drömma kan man ju alltid göra :D Tänkte tatuera i svartvitt, vart vet jag inte. Funderar på ryggen, typ mellan skulderbladen, men då kan man ju inte titta på honom.. Annars kanske på sidan av magen, men om man någon mindre vacker dag skulle gå upp mer i vikt så blir det ju lite knepigt :rofl:

Tror nog att det är många tatuerare som kan tatuera "katter", men sen att tatuera just "the cat" kan nog inte de flesta, man vill ju få med minsta lilla kännetecken osv.. hmm, ja, komplicerat värre :o

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 197
Senast: ameo
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
616
Senast: MJLee
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 942
Senast: lilsan
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster...
2
Svar
29
· Visningar
2 992
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka