Tätt regntäcke

Sv: Tätt regntäcke

Jag har också ett Catago, det har dock inte blibit utsatt för jättemycket regn, men känns som att det kommer hålla för det.

Alla mina jag har haft har hållt för ihållande regn och utevistelse från morgon till kväll (ex 8.00 - 18.00). Helnöjd, verkligen :laugh:

Jag har ett HW Amigo 1200 D som jag är super nöjd med, håller tätt och ligger framförallt toppen på hästen som är väldigt smal framtill.

Ett annat regntäcke som jag är super nöjd med är ett med helhals från Bucas, ALDRIG en blöt häst trots låååånga regninga dagar. :d

Jag har ett Horse House som inte läckt en droppe på de senaste 4 åren, och då är det väldigt slitet, sen har jag hört väldigt mycket gott om Himalaya.

alla regntäcken läcker efter ett tag.

:confused:

Mina Bucas och HW Rhino & Amigo har aldrig läckt. Har både ofodrade & fodrade - ingen skillnad.
Jag har HW Rhino-täcken som är år gamla, aldrig impregnerade och som fortfarande står emot en hel dags spöregn.

Liknande trådar

Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 526
Senast: Shixle
·
Utrustning Ett par av ponnyerna behöver nya regntäcken med hel hals. Plånboken är inte precis toktjock för tillfället, så jag har kikat på lite...
Svar
6
· Visningar
1 368
Senast: Soffan74
·
Utrustning Hästen har haft sitt nya Amigo Hero ute i regn idag (inte ens ösregn) och det läcker igenom. Ska reklamera det imorgon. Köpte ett 100g...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
12 876
Senast: Efwa
·
Utrustning Nu vill jag gärna ha era tips på slitstarka utetäcken med god passform för en stor häst som inte är alltför bred över bogen :) Gärna med...
2
Svar
29
· Visningar
2 828
Senast: Wembley
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?