Tass-svett

Timsetim

Trådstartare
Jag vet inte om vår hund är extrem. Men han lämnar avtryck överallt. Även om han är ren och torr så lämnar han tassavtryck.

När han blir stressad/uppjagad så blir hans trampdynor helt mörka och fuktiga. Man känner direkt på lukten i ett rum eller i bilen om han svettas.

Jag har frågat några bekanta med hundar men ingen känner igen detta!

/Timsetim

Sv: Tass-svett

Helt normalt. Hundar svettas ju genom trampdynorna, och vid stress blir det ju än värre.

Sv: Tass-svett

Precis som en del människor har problem med handsvett så är det inte omöjligt att hundar svettas olika mycket.

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 128
Senast: valpköpare
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 700
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 249
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 173
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka