Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 140268
Bakat frukostmuffins, blev inte vackra men goda Har smakat även fast det är eftermiddag
Hallon och sötade med banan! Gjorde på hälften havregryn, hälften vetemjöl och yoghurtVad är det i dom?
Hallon och sötade med banan! Gjorde på hälften havregryn, hälften vetemjöl och yoghurt
Utgår från detta receptet: https://homemadebycecilia.allas.se/muffins-och-cupcakes/frukostmuffins/Ohh. Låter goda! Har du ett recept?
Nä, det blir nog rätt läskig konsistens då.Hoppar in i snart 100 sidor långa tråden som en icke bakkunnig typ här. Tänkte baka drömrulltårta och alltså smörkräm. Har inte bakat rulltårta sedan hemkunskapen i högstadiet så det är ju ett par tre år sedan x några 10 tals. Nå. Kan man ha ett helt ägg och inte bara en äggula? Vad händer om man stoppar i ett helt ägg?
Då får jag försöka få bara gulan. Tänkte göra dubbel sats, men vad kan man göra med två äggvitor?Nä, det blir nog rätt läskig konsistens då.
Då får jag försöka få bara gulan. Tänkte göra dubbel sats, men vad kan man göra med två äggvitor?
Du kan ju baka en liten sats maränger. Jag tänkte också föreslå Silverkaka, dvs sockerkaka på äggvitor, men har hittills bara sett recept med 3 eller 4 äggvitor. Så det funkar kanske inte.Då får jag försöka få bara gulan. Tänkte göra dubbel sats, men vad kan man göra med två äggvitor?
Maränger kanske jag kan testa, har inte gjort på nog lika många år, brukar misslyckas med det också Orkar inte baka mer och silviakaka låter inte så gott men tack för tips.Du kan ju baka en liten sats maränger. Jag tänkte också föreslå Silverkaka, dvs sockerkaka på äggvitor, men har hittills bara sett recept med 3 eller 4 äggvitor. Så det funkar kanske inte.
Äggröra med bara vitan? Gulan är ju det godaste på ägget Är inte sugen på något av det och äter inte något av det tyvärr, men tack för tips.Äggröra eller ha i smoothie kanske!
Inte Silviakaka - det är något annat - utan Silverkaka. Det smakar nog rätt likt en helt vanlig sockerkaka, skulle jag tro.Maränger kanske jag kan testa, har inte gjort på nog lika många år, brukar misslyckas med det också Orkar inte baka mer och silviakaka låter inte så gott men tack för tips.
Aha, det har jag aldrig hört talas om. Då ska jag inte säga något om att den inte är god eftersom jagi nte vet.Inte Silviakaka - det är något annat - utan Silverkaka. Det smakar nog rätt likt en helt vanlig sockerkaka, skulle jag tro.
Man borde väl kunna baka sockerkaka med blandat äggvitor och hela ägg så det blir lagom mycket?Jag tänkte också föreslå Silverkaka, dvs sockerkaka på äggvitor, men har hittills bara sett recept med 3 eller 4 äggvitor. Så det funkar kanske inte.
Det kan man säkert göra...Man borde väl kunna baka sockerkaka med blandat äggvitor och hela ägg så det blir lagom mycket?
Jag gav dem till hunden, det kom lite gula i det tyvärr. Men han blev ju gladDu kan ju baka en liten sats maränger. Jag tänkte också föreslå Silverkaka, dvs sockerkaka på äggvitor, men har hittills bara sett recept med 3 eller 4 äggvitor. Så det funkar kanske inte.