Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men snälla rara, recept?!Visa bifogad fil 142293
Till påskmiddagen gjorde jag Salt kolapaj, dock inget salt på min bit på bilden då jag tycker det är äckligt.
Blev otroligt fin, synd att botten flagade bara. HIMMELSKT god, som att äta riktigt mjuk knäck med en sked. Mums!
Skulle egentligen vara lite färska bär men jag var för snål för det ärligt talat, de var svindyra på ICA. Ja jag är lite dålig på att spritsa grädde. Jag tror det hade varit godare med en typ mjuk maräng som man bränner på lite, kanske nästa gång.
Alltså wow ser ju utsökt utVisa bifogad fil 142293
Till påskmiddagen gjorde jag Salt kolapaj, dock inget salt på min bit på bilden då jag tycker det är äckligt.
Blev otroligt fin, synd att botten flagade bara. HIMMELSKT god, som att äta riktigt mjuk knäck med en sked. Mums!
Skulle egentligen vara lite färska bär men jag var för snål för det ärligt talat, de var svindyra på ICA. Ja jag är lite dålig på att spritsa grädde. Jag tror det hade varit godare med en typ mjuk maräng som man bränner på lite, kanske nästa gång.
Vad är det i den?Sonen hade bakat påsktårta till middag igår. Supergod, och ännu godare idag. Visa bifogad fil 142283
Typ sockerkaksbotten med fyllning på brynt smör samt grädde, hallon, marsipanägg och kokosflingor. Nåt recept han hittat på CoopVad är det i den?
Yummie! Låter gottTyp sockerkaksbotten med fyllning på brynt smör samt grädde, hallon, marsipanägg och kokosflingor. Nåt recept han hittat på Coop
Jag följde Camilla Hamids recept. Här: https://mykitchenstories.se/salt-kolapaj/Men snälla rara, recept?!