Grattis. Snygg tårta!!
Tack!!Grattis! Och fin tårta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis. Snygg tårta!!
Tack!!Grattis! Och fin tårta
Men wow!Inte så fin bild, men söndagens dagsverke
Visa bifogad fil 22242
Det är kaffe-latte, saffran & passion, champange samt hallon & brynt smörkola.
TackMen wow!
Men alltså, vart ska man åka för att smaka?Tack
På önskelistan står det att göra svartvinbär, lakrits, citron, chili- och rosépeppar, kola med flingsalt, hasselnöt, kardemumma, ingefär & aprikos, sesam & solrostryffel. Återstår och se när jag ska hinna det
Haha, får kanske hoppa av mina masterstudier och starta en webbshopMen alltså, vart ska man åka för att smaka?
Ja, det handlar ju bara om att prioriteraHaha, får kanske hoppa av mina masterstudier och starta en webbshop
Wow!Inte så fin bild, men söndagens dagsverke
Visa bifogad fil 22242
Det är kaffe-latte, saffran & passion, champange samt hallon & brynt smörkola.
Bakat pepparkakor
Skogaholm pepparkaksdeg
Har du använt pepparkaksmått eller gjort på fri hand?
När vi gjorde pralinerna i helgen följde vi en bok jag har, dvs värm upp halva chokladen med vattenbad (tätt så att ingen vattenånga kommer ut) till ett gradantal beroende på choklad. Ha i resten av choklad, låt sjunka i temp och sedan åter på vattenbadet för att öka i temp innan chokladen åker i formarna. Säg till om du vill ha exakta grader. För vår del verkar marmorskiva mm för komplicerat + att vi inte hade någon marmorskivaNi som gör tempererad choklad hemma, hur gör ni. Håller ni på och kladdar med den på en marmorskiva?
Kan VERKLIGEN rekommendera den här tårtdelaren från Ikea! Ingår i ett tårtdekorationsset, och det är 39 väl investerade kronor .Har bakat som en galning idag till sonens dop. Tårtbottnar har det blivit idag, tre vanliga och två choklad! Ska frysa in dem har jag tänkt för att spara tid och mina stackars nerver dagarna innan dopet. Nu återstår bara att lyckas skära dem i tre delar utan allt för mycket tårar och tandagnisslan
Kan VERKLIGEN rekommendera den här tårtdelaren från Ikea! Ingår i ett tårtdekorationsset, och det är 39 väl investerade kronor .
WOW!! Vilken tårta! Jag brukar inte vara så förtjust i de flesta tårtor som alltid innehåller något som jag inte gillar Men din verkade ju innehålla BARA sånt jag gillar! Gillar den så mycket att jag nästan sörjer att jag inte blev bjuden Såå fiin!Idag har jag och sambon gift oss!
Bakade bröllopstårtan själv. Vaniljbottnar av amerikansk slag, fylld med vitchokladpannacotta och passionsfruktsmousse.
Spacklade med creme-cheasefrosting.
Sinnessjukt god!!
Visa bifogad fil 22105
Blev nyfiken, har aldrig hört talats om dem. Men det lät gott, var det gott också?Gjort en laddning pepparkaksbollar att ta med till julmiddagen. Får nog bli en cheesecake också, men är ett par veckor kvar så ingen brådska med det.
Haha tack!WOW!! Vilken tårta! Jag brukar inte vara så förtjust i de flesta tårtor som alltid innehåller något som jag inte gillar Men din verkade ju innehålla BARA sånt jag gillar! Gillar den så mycket att jag nästan sörjer att jag inte blev bjuden Såå fiin!
Får man beställa?
Åh, och grattis också förstås ursäkta, tårtan hamnade i första hand för mig
Han bara smakat några men de var goda. Tänk chokladbollar med smak av pepparkaka istället.Blev nyfiken, har aldrig hört talats om dem. Men det lät gott, var det gott också?