Santoxen

Trådstartare
Är det helt vansinigt att tro att jag kan ha Tap Inare som "vanliga" skolkörningshästar? Är de så skarpa och svårkörda som ryktet säger?
Drömmen är ju två st i parkörning, men det funkar ju inte så bra om de inte är "körbara" sas.
*ser framför mig hur den ena slår medans den andra tycker att den ska bestämma åt vilket håll vi ska:rofl:*

Så, vad tror ni, är det bara att slå drömmen ur hågen och börja leta andra travare för ändmålet, eller ska jag fortsätta leta efter Tap inare?

Sv: Tap inare

Den vi har skulle funka utmärkt för ändamålet. Fantastiskt lättkörd.
Enda problemet är när det blir arbetsamt, tex när kusken tycker att han ska öka när upploppet kommer. Då blir han förbannad!

Sedan är han inte så snäll mot andra hästar, men sin flickvän skulle han kunna gå i par med, det tror jag..

Många må vara hårda hästar men långt ifrån alla, har fått träffa en trevlig liten Tap In märr nu, hon ser lite grinig ut i boxen men är väldigt trevlig att hantera och även att köra vad jag har förstått

Oh, vad bra, då finns det en möjlighet iaf. :d
Får leta vidare, det är ju trots allt inte bara färgen som ska stämma...:angel:

Har en tvåårig hingst efter Tap In och det är inga som helst problem med honom mer än att han är förbannat lat...

Och jag har ett åttaårigt sto som är underbar i temperamentet på alla vis och jag kommer förmodligen betäcka mitt andra sto med Tap In. Dessutom har Tap In-stoet väldigt fin extriör och mkt elastiska rörelser.

nej alla är inte nerrviga som det sägs det finns en hel del trevliga tap innare själv ska jag betäcka mitt "tokiga" sto med honom under våren :banana:

Jag har jobbat hos en tränare med ca 45 hästar, de flesta efeter just Tap In..vad säger man? Galna skrällen :rofl:

Tillägg: Jag gillade många av dem, men så är jag lite galen själv ;)

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 795
Senast: Imna
·
Hästhantering En svamlig tråd, men jag måste ventilera lite då jag börjar ge upp hoppet och se sklat som sista utvägen. Jag googlade lite på ev...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 253
Senast: sirpa40
·
Hästvård ja som rubriken lyder, hur länge 'måste' man kämpa och när är det 'okej' att ge upp? :cry: slits mellan förtvivlan och hopp hela...
2
Svar
21
· Visningar
3 761
Hästmänniskan Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är. 2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka