Sv: Tanter och gubbe traden part 7
Ja, visst är det hemskt att se hur alla stressar, varför? då förtas ju det mysiga. Man ska inte göra o fixa mer än man hinner med, man får ju inte glömma att njuta av livet oxå, eller hur?
Själv kommer jag att njuta då jag vaknar imorgon eftersom jag har kört idag o inte druckit något alls, skönt!
Imorgon blir det hundträning, tänkte ställa ut honom på en inoficiell tävling i september. Och en lugnare ridtur, har gammel-man imorgon- varmblodet 26 år, mysig o härlig, men stooor!
Ja, jag önskar dig och alla andra en skön midsommar! Själv sitter jag ensam och funderar på om jag ska tvätta fönster . Maken jobbar till 19 och är inte hemma förrän vid 19.45 och då blir det nåt enkelt grillat med potatissallad och hemgjord glass efter det. Tänkte ett tag ge mig in till stan för att handla lite mer jordgubbar men handelshysterin är väl värre idag än igår på de ställen som är öppna så jag backar på den punkten. Finns säkert någon jordgubbe att få tag i framöver ett tag till .
Jag blir alldeles förskräckt över denna stress folk visar upp inför såna här dagar. De som handlade igår hade nåt jagat i blicken, såg inte var dom körde kundvagnen, trängde sig förbi de som inte rörde sig fort nog (jag t.ex.).
Jisses, jag vågar vägra stora helger
Ja, visst är det hemskt att se hur alla stressar, varför? då förtas ju det mysiga. Man ska inte göra o fixa mer än man hinner med, man får ju inte glömma att njuta av livet oxå, eller hur?
Själv kommer jag att njuta då jag vaknar imorgon eftersom jag har kört idag o inte druckit något alls, skönt!
Imorgon blir det hundträning, tänkte ställa ut honom på en inoficiell tävling i september. Och en lugnare ridtur, har gammel-man imorgon- varmblodet 26 år, mysig o härlig, men stooor!