Tänk att det aldrig

Gnist

Trådstartare
Någonsin blir som planerat

:eek: :eek: :eek:

Innan_1.jpg


Precis som för den förra, så blev det några dagar tidigare än vad det var tänkt..

Hanvalp_1_2.jpg


Hanvalp_1_3.jpg


En präktig lillsrumpa har nyss tittat ut :love:
 
Sv: Tänk att det aldrig

ojoj vilken sötis! :) hur många fler tror du att det blir? ska vi gissa igen? för att vi som inte har koll ska ha en chans kanske du får avslöja hur många valpar det brukar bli hos aussies.
 
Sv: Tänk att det aldrig

Gissa på, men jag personligen tvivlar på att det blir så värst många till..Om det blir några fler vill säga.

Vetten som gjorde ul:et menade på att jag skulle vara glad om det kom 2 stycken, för hur han än rotade runt, så hittade han bara en :eek:

Jag är glad i vilket fall, för den valpen kommer till ett kanonhem, när den flyttar hemifrån :bump:

Normalt antal för rasen är annars = 4-7 valpar ;)
 
Sv: Tänk att det aldrig

gud va gullig liten valp(och mamma):phar sett när min farmors katter har fått kattungar.....:d
 
Sv: Tänk att det aldrig

Nää vad sööt:love: och vilka klor den har...har dom så långa klor när dom föds? Dom ser ju sylvassa ut:eek:
 
Sv: Tänk att det aldrig

Jo, klorna är rätt långa, men de är också rätt mjuka, så de rivs inte speciellt mycket :)
 
Sv: Tänk att det aldrig

men vilken lite spet.. GODING, allstå jag skulle bli galen av att ha valpar i huset. skulle sitta och titta på dem i timmar.


OJ.. GRATTIS förresten :)
 
Sv: Tänk att det aldrig

Jo, man gör ju inte mycket annat än att titta och snusa på valparna under de 8 veckor man får rå om dem :love:

Eller det var ju inte riktigt sant..Man får ju även klippa klor, avmaska, avvänja, torka en massa kiss och bajs etc. etc. :D
 
Sv: Tänk att det aldrig

Naaaw vilken sötnos 8båda två visserligen),men valpen kommer nog bli Mkt sötare när den blir några veckor och man ser lite mer:p

Vad "synd" om det Bara kommer En liten valp,hade varit mkt roligare att få se ett helt Gäng med valpar från dig igen:love: ;)
 
Sv: Tänk att det aldrig

Jo, klorna är rätt långa, men de är också rätt mjuka, så de rivs inte speciellt mycket :)

Tack o lov för det:bow: Jag fick lite empati med tiken och kände rivsåren på livmodern:eek: Men nu är det lugnt:D
 
Sv: Tänk att det aldrig

Jo, han ser fin ut i storlek och färger, den lille och Cassandra har pysslat om honom jättefint.

Ännu är han ensam, och hon ligger böjd runt honom som en makaron och sover i godan ro just nu :love: så det verkar inte som att det kommer några fler valpar denna gång tyvärr, men det är ju inte hela världen.

Huvudsaken är ju att både valp och tik mår bra och det gör de ju :banana:
 
Sv: Tänk att det aldrig

Vilken liten sötnos! Synd att det bara blev en dock, de har ju roligare om de har kullsyskon att leka med :D :D
 
Sv: Tänk att det aldrig

Nä men se där!:)

Synd att det inte blev fler, men skönt att både tik och valp mår bra!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 459
Senast: Rugge
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
21 397
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 574
Senast: fixi
·
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
612
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp