Tänd ett ljus för vår Lina idag

Mitrolle

Trådstartare
Idag fick vi åka med Lina och låta henne somna. Hon har levt ett långt liv och de första 10 åren var tuffa då hon bodde i ett stall, fick taskigt med mat, och födde massa ungar hela tiden.
Men sedan fick vi hand om henne så hon har haft det kanon och bott inne och kunnat välja om hon velat gå ut. Hon har mest legat och haft det bra.
Nästan 7 år till fick hon. Men nu gav levern upp.

Lina 1989 - 2005

IMG_4595-2.jpg

Vi ska begrava henne bredvid hennes son, som blev påkörd i juni.

Sv: Tänd ett ljus för vår Lina idag

Stackare :(
Det är alltid sorgligt att åka iväg med en katt till vetrinären av den anledningen.
Skönt att hon hade det bra de sista åren. :smirk: Så förkännar alla katter att ha det.
Hon kommer att leva kvar inom er.

Vad bra att hon hade en sista skön tid iaf!
Hon ser jättefin ut....
sänder tankar till henne och er som blev kvar.

Tråkigt, men hon fick det jättebra sina sista år. Alla katter borde få ha det så som hon till slut fick.
Hon är ju urfin på bilden:love:

Sänder tankar till er.

Vilken otroligt fin katt! :love:

Tråkigt att behöva avliva henne men var glad för alla år ni fått tillsammans.

Jag bävar själv för den dag då någon av mina tre raringar inte längre finns var hos oss.

Tänder ett ljus för henne.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 459
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 431
Senast: Snurrfian
·
Övr. Katt Jag har en drygt femårig kastrerad siameshona som senaste två åren levt med en äldre hankastrat, också siames. De två var mycket goda...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 065
Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 368
Senast: LevelSkin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30