Tänd ett ljus för Fia

MissFideli

Trådstartare
Hon är nu på dom sälla jaktmarkerna och jagar råttor. Inga njurfel kan hindra henne där.

Älskar dig Fia, min vackra svarta katt

Sv: Tänd ett ljus för Fia

...och där är alltid varmt så hon kan gå ut även om vintern.

Ta hand om dig nu Monika, du har gjort helt rätt.

BH-021201-08.jpg

Ja, jag vet. Det fanns inget att göra, dropp var tredje dag var alternativet. Men nu är hon inte dålig längre iaf.

Men stackars Fideli.....fast Fia var det nog väldigt skönt för att slippa må så dåligt som hon gjort på slutet.....du gjorde helt rätt även om man vill hålla kvar dom en liten stund till.....

:cry: :( :cry:

Kramas nu riktigt mycket med de andra kissarna ikväll så att ni kan trösta varandra. Har du någon mänsklig vän hos dig också?

Tyckte Marthas bild var jättefin, visst ser du väl att det är Fia?

Nej, vad sorgligt! :cry: Men, nu slipper hon må dåligt längre..
*tröstkram*

:cry: :cry: :cry:

Skickar en tröstkram härifrån också...

Usch vad tråkigt!! En massa karmar från mig och kissarna!! Du gjorde rätt....

Åh, nej vad sorgligt! :cry: :cry:

Men nu har hon kommit till ett bättre ställe och är en frisk och glad kisse igen! :love:
Du tog helt rätt beslut!

*tröstkram*

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
441
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett... 2
Svar
23
· Visningar
1 346
Senast: miumiu
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 223
Senast: Hoarfrost
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 664
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka