Talang Skåne 2010

K

Kverulanten

Vad är nu detta ? Ingen fälttävlan i Talang Skåne :(

Men hur mycket sporrar ska ungdomarna(även seniorer) i dressyr och hoppning få och fälttävlansfolket ska inte få någonting. Det räcker inte med en" konstig" Fälttävlanscup
Vad är det som gör att hoppning och dressyr skapar massor med träningstillfällen och aktiviteter med vi känsla medans fälttävlan är som den stora sömnen.
Ursäkta men blir en aningens upprörd när man kan konstatera faktum, schaaaa! :eek:

Sv: Talang Skåne 2010

Tycker också att det är både synd oh väldigt märkligt?! Dessutom har de lag t till voltige istället?! :confused: Blev ft för dyrt, montro?

Men det kan väl inte varit dyrare än de andra träningarna och vad jag kan se så har det bara varit en träning för fälttävlansryttarna om man jämför med de andra så måste det ju varit de billigaste. :grin:

Det har verkligen varit snedfördelning för fälttävlansgruppen jämfört med hoppning och dressyr-grupperna när det gäller antalet träningstillfällen. Dessutom tycker jag att ft-gruppen kunde ha fått träningar i dressyr och hoppning också, om det nu är svårt att få till terräng-träning beroende på väder etc. Märkligt och synd att fälttävlan inte får vara med nästa år.

Tycker också att det är både synd oh väldigt märkligt?! Dessutom har de lag t till voltige istället?! :confused: Blev ft för dyrt, montro?

Jag har försökt förstå vad som hänt och varför. Kan konstatera att:
- Ft.kom contra Distriktet har kommunikationsproblem.

Infon som gått ut under senaste tiden har def inte sagt ngt om att ft inte ska vara med. (Straff?)

Det finns väldigt olika versioner om vad som hänt och varför. Går inte in på de olika, men det finns def problem mellan de 2 grupperna. (Vuxen sandlåda :devil:)

Men... dörren är inte låst för fälttävlan inom Talang Skåne iår, enl sammakallande i Talang SKåne, men tydligen vill ft-kom något annat som de inte berättar.. ännu.

Ang kostnader så menar en person att det är anledningen. Dock säger en annan att det är det absolut inte. (Jmfr med hoppning för Royne + fika..:angel:)

Jag fick följande som kommentarer, (dock ej från en och samma person):
Tjejerna har varit dåliga på att komma. Haft skadade hästar. Varit utomlands. Och ni ska väl inte säga ngt, Hanna var ju själv skadad . Jo klandra tjejerna. Det känns vettigt och bra.:crazy:

Nu, fem i 12, så har tjejerna blivit erbjudna att vara med på dressyr och hoppning och det gör mej ilsken då de inte fått något under hela året innan.

Att Ft nu inte får vara med 2010 (om inte detta ändras..) handlar förmodligen om mer än vad som först kan tolkas.

Närvaro på möten etc. nämns från ett håll.

Så goa vänner i Skåne. Vad gör vi? Något MÅSTE vi göra. Kom igen. Ska vi skriva t Dist + Ft.kom?

Jag skriver gärna under. Tanken var att Dottern skulle söka till 2010.

Helt klart ett diskremineringsfall. (eller hur det stavas)

Jag blir sååå trött på denna torka inom ft i skåne:crazy:

//Sita

Jag skriver gärna under. Tanken var att Dottern skulle söka till 2010.

Helt klart ett diskremineringsfall. (eller hur det stavas)

Jag blir sååå trött på denna torka inom ft i skåne:crazy:

//Sita

"ja men jag lämnar min plats så kan du ju själv sitta där"

Citat fr en i ft-kom... jag sitter inte där..

ta den, ta den, ta den! Du har världens uppbackning! :D

Jisses vilket liv det hade blivit...:bow:

Ta den, ta den :bump: vi nästan slänger in dig där :rofl:

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 562
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar