Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev otroligt sugen på att beställa några knappar som hunden kan "prata" med hjälp av. Är det någon på forumet som testat?
Åh, jag har tänkt på samma! Ser många hundar (och andra djur) på insta som har det. Hade varit kul att testa, men det är ju rätt dyrt!Jag blev otroligt sugen på att beställa några knappar som hunden kan "prata" med hjälp av. Är det någon på forumet som testat?
Jaa, och tror de jag såg krävde 3AAA-batterier vardera så det är ju också både kostnad och miljöpåverkan.Åh, jag har tänkt på samma! Ser många hundar (och andra djur) på insta som har det. Hade varit kul att testa, men det är ju rätt dyrt!
Var på Instagram jag kollade idag och tyckte det verkade väldigt kul. Jag kan dessutom vara en trögfattad matte så tänk om hunden kunde få tala klarspråkÅh, jag vet en på instagram som har! Hon brukade hänga här förut.
Många som kör med knappar rekommenderar inte att ha en godisknapp (i alla fall inte i början). Det är ju klart enklast att lära in, men också svårt att upprätthålla att knappen ska ge utdelningJaa, och tror de jag såg krävde 3AAA-batterier vardera så det är ju också både kostnad och miljöpåverkan.
Men jag ska nog ändå fundera lite till . Och tänka ut vad knapparna i så fall skulle säga.
"Kompisar" och "godis" kanske
Nej, det blir ju kanske väl mycket tryck på godisknappen .Många som kör med knappar rekommenderar inte att ha en godisknapp (i alla fall inte i början). Det är ju klart enklast att lära in, men också svårt att upprätthålla att knappen ska ge utdelning
Jag har tanke på typ ”ut och kissa” ”promenad” eller ”skogen”, och nått mer så klart..
Det finns uppladdningsbara batterier.Jaa, och tror de jag såg krävde 3AAA-batterier vardera så det är ju också både kostnad och miljöpåverkan.
Men jag ska nog ändå fundera lite till . Och tänka ut vad knapparna i så fall skulle säga.
"Kompisar" och "godis" kanske
Nej, men ibland blir jag väckt på natten och tror att han vill gå ut och han följer så snällt med till utanför porten och vill sedan gå in igen .Men inte behöver väl hunden någon knapp för att säga att den vill gå ut?