Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det inte takräcke till Volvo v40? Jag har googlat men inte lyckats hitta.
Vill transportera en cykel och vill inte behöva köpa någon cykelhållare för en endaste transport, vill hellre ha takräcke som kan användas till mycket.
2016.Vilken generation av V40? Min V40 från 2002 har tackräcke, det kom med när jag köpte den.
2016.
Det vet jag inte vad det är?Med eller utan rails?
Det vet jag inte vad det är?
Den har den inte. Tack för tips!Om det är skenor som sitter fast på taket har den rails. Andra länken är om man har rails.
Taket på bilen är utan vare sig lister eller annat som man kan fästa något på.
Under förutsättning att det inte är någon konstig, ovanligt stor cykel och jag är ensam att hämta den så hade jag nog helt sonika fällt sätena och lagt in den i bilen. En v40 får lätt in en vanlig cykel. (Fick utan bekymmer in min landsvägscykel i en Auris med stängd baklucka)Finns det inte takräcke till Volvo v40? Jag har googlat men inte lyckats hitta.
Vill transportera en cykel och vill inte behöva köpa någon cykelhållare för en endaste transport, vill hellre ha takräcke som kan användas till mycket.
Den får inte plats.Under förutsättning att det inte är någon konstig, ovanligt stor cykel och jag är ensam att hämta den så hade jag nog helt sonika fällt sätena och lagt in den i bilen. En v40 får lätt in en vanlig cykel. (Fick utan bekymmer in min landsvägscykel i en Auris med stängd baklucka)
Om du nu inte ändå hade tänkt köpa räcken förstås.