Tagit bort en klo!

M

Mr Steven

Min hund bröt en klo här förra veckan så jag åkte till min vet och tog bort hela klon...nu till min fråga e den nån som vet hur lång tid det tar för den att växa ut?den värkar växa ganska fort i alla fall den har typ vuxit ut några mm på en vecka.

Sv: Tagit bort en klo!

När min hund bröt sporren och klokapseln togs bort hade han bandage i 1½ vecka ungefär. Sen strut i ungefär en vecka till. Därefter fanns det rätt mycket klo på plats.

Sv: Tagit bort en klo!

Min tik bröt oxå en klo förra veckan.. Men hennes pulpa är kvar och det tar ca 1-2 veckor innan den har torkat ihop och sen tycker jag ivf att det går rätt så snabbt tills den är ute igen, men det tar ju ett tag innan den nått "full" längd...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 709
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 737
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 852
Senast: Hermelin
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 930
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama