Status
Stängd för vidare inlägg.

Jamtland

Trådstartare
Först krälar jag fram till pappas vedsäckoch drar mig upp på knä:
kn.jpg


Sen ser jag tidningen i kassen bortanför som jag absolut vill ha och då gör jag så här:
st.jpg


Tadaaa! Stina har rest sig upp själv för andra gången! (Första gången var i förrgår i spjälsängen!) Mamma är stolt över sitt lilla hjärtegryn!

Jenny
 
Sv: Tadaaaa!

å vad roligt och underbart det måste vara att se sitt barn göra sådana framsteg! :love:
 
Sv: Tadaaaa!

Och nu är lugnet över kan jag meddela!
Grindar, lådspärrar, skåpspärrar och alla prylar på högsta hyllan.
 
Sv: Tadaaaa!

Vad kul! Hon ligger waaaaay ahead of Sara...! :D

...som krälar omkring bland mängder av leksaker just nu:
(hon kommer bara bakåt eller runt i cirklar men inte framåt)
060621b.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Tadaaaa!

Jepp, nu börjas det på allvar... Min mamma har redan konstaterat att "Hon är MYCKET livligare än vad du (dvs jag) var som barn... MYCKET livligare..." sagt med en utmattad röst efter att hon haft hand om Stina ett par timmar... :angel: Och jag var väl inte direkt lugn. Sambon däremot var ett hår av hin :devil: enligt svärmor, så hon ler mest igenkännande och vet vad som är att vänta...:banana:

Jenny
 
Sv: Tadaaaa!

Lugn du, det har gått tokfort från "kräla-runt-och-inte-ställa-till-med-nått" till "fullt-ös-medvetslös-nu-river-vi-stället"! Tog kanske två veckor...:devil:

Jenny
 
Sv: Tadaaaa!

Lugnet har varit över lääänge. Här har du ungen som ALDRIG är stilla. Inte ens när hon ammar ligger hon still, och hon når det mesta från gåstolen. Men enligt svärmor dröjer det inte länge förrän hon börjar klättra, min sambo var tydligen en jävel på att ta sig upp på saker för att sedan hoppa (:eek: ) ner...

Jenny
 
Sv: Tadaaaa!

Jag har haft (har) en sån modell, han blev sist i skaran kan jag tala om och hade han varit först hade han blivit sist då också!
 
Sv: Tadaaaa!

Svärmor säger detsmamma om sambon ( som är yngst av tre), att hade han varit först hade hon inte skaffat fler barn. Jag tänker nog skaffa fler ändå jag. Fullt ös medvedslös är väl ett bra sätt att tillbringa det närmsta åren?!:bump:

Jenny
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 132
Senast: MML
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 777
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 901
Senast: manda
·
Hemmet Kom att fundera på det här med gillestugor, kanske för att vi har två stycken och att jag just nu sitter i en... Vad har ni för...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 725
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp