Täckeshängare??

trygga_rut

Trådstartare
Hej

Jag skulle vilja veta vart man kan köpa/beställa sådana där fiffiga täckes hängare som de flesta butiker har! De man hänger upp täcket i bogen..

Förstår ni vilken jag menar?

Sv: Täckeshängare??

Jag har köpt såna på Nordpost. Köps i 5 pack om jag inte missminnermej. Väldigt nöjd med mina. Lätthanterliga o smidiga.

Från Nordpost.se
(bilden lyckades inte kopieras in)

Art.nr: 1170787
Täckesgalge

Ett helt nytt sätt att hänga upp täckena på. Praktisk då man vill ha många täcken på ett begränsat utrymme. Genom sin praktiska konstruktion hålls täcket väl utspänt, vilket gör att det torkar snabbt. Lätt att flytta och kan hängas högt utan besvär. Rymmer 15-20 täcken/m.

Färg: svart pulverlack
Vikt: ca 2 kg

Pris: 135.00 exkl. moms
Storköp 5 st: 122.00

Satt o kollade på dem nu.
Hur fäster man dem o var? Har totalt hjärnsläpp...:confused:
Visa gärna med bild om du har...

Har ingen bild på mina men ska försöka förklara. På bilden på Nordpost ser du en krok precis som på vanliga klädeshängare. Framför "kroken" sitter en kort pinne rakt ut och över den sätter du bogspännena. Täcket måste alltså vara knäppt framtill. På baksidan av kroken sitter en sluttande pinne där blir hålet för halsen och sen den raka pinnen neråt följer längs ryggen på täcket.:rofl::rofl::rofl:
Är det någon som fattar????? Funkar bra iaf!!

Okej o kroken fäster man i väggen? *känner mig heldum!* :o

Kroken kan du hänga över en bom/räcke i taket eller på något som sitter högt ungefär som du hänger upp en galge med dina kläder på. Du kan tex göra det enkelt med en kraftigare spik i en träbjälke i taket som du hänger galgen på. Den kan även hänga på ett plant underlag typ ett hyllplan. Hoppas du förstår?!?!

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat kika på täckeshängare och ser att de flesta verkar vara av sk bygelmodell. Visserligen går ju många att dra ut och göra...
Svar
5
· Visningar
563
Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 215
Senast: Oh_really
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 139
Senast: Tualma
·
Fritid Hej Letar efter en lampa att ha i min microcamper (läs bilen). Den behöver gå på batterier och inte vara så stor. Jag vill hemskt gärna...
Svar
2
· Visningar
300
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?
  • Dressyrsnack 17