a_c72

Trådstartare
En knasig fråga kanske men...

Min Big Money Pellini som GÄRNA har täcken på sig har tydligen HELT fel form för att normala täcken ska sitta bra..
145 cm täcken räcker OFTAST till på längden och över bogen.. men men.. ALLA gjordar är för långa.. MYCKET.. visst jag kan knyta av de men..

Är det bara å gilla läget eller finns det lite större täcken med inte så långa gjordar nån stans??

Anna-Carin

Sv: Täcken??

Använd symaskinen och sy av gjordarna. Lägg ett veck på gjorden och lägg några raksömmar så att det känns stabilt.
Har för mig att du har travhäst??? De är ju oftast ganska tunna i kroppen så du kanske har problemet där??

Sv: Täcken??

Japp Pelle är travhäst!

Ska FÖRSÖKA slåss med symaskinen.. tack för tipset

Anna-Carin

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
754
Senast: cassiopeja
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 937
Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 526
Senast: Shixle
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 276
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar