Täcke för breda bogar

Sv: Täcke för breda bogar

Hittar inte just det täcket, köpte det i vintras billigt då det var utgående färg men tar kort på hästen i det idag!

ok. Ska fundera lite, men det lutar väldigt mycket åt Rambo/Rhino - vad nu skillnaden är...

Rambo XL... Borde funka! Finns som regn och vintertäcke. Gjort för extra stora pållar.
De säljer som sagt också även bogbreddare - det är som en extra bit täcke med bogspännen, så det blir inte öppet i bogen utan hästen får bara mer utrymme. Prova!
Jag har själv en bred häst (nordsvensk) och det är skitsvårt att hitta något som passar. Hittills ligger faktiskt ett vintertäcke från Ullared bäst :D

Liknande trådar

Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 254
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hjälp mig spåna. Jag använder Horseware, deras utbud passar min täckesfilosofi. Men om ni har andra tips som ger mig Halvhals...
2
Svar
35
· Visningar
3 963
Utrustning försökte söka på sidan men hittade inte. Försöker hitta bra täcke till min häst som passar. Han har ganska bred bog och bred hals. Han...
2
Svar
38
· Visningar
9 178
Utrustning Nya damen har en ganska bastant bog och bred, lite lågt ansatt hals. Hon har ett Amigo bravo regntäcke i 145 som sitter bra, hennes...
Svar
18
· Visningar
2 754

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd

Hästrelaterat

Tillbaka