Tack snälla Gunnar!

Prosit

Trådstartare
Jag vet inte hur länge det varit så... men när jag kikade igenom mina pm, så såg jag att gränsen höjts till 150 pm tillåtna, i stället för tidigare 100! :bow: :bow: :bow:

Sv: Tack snälla Gunnar!

Jättebra. Jag som precis upptäckte att jag nog bör rensa, eftersom jag har 99 nu, men då är det ju ingen panik :)

Rensa, eller spara ner dem nu.
Det finns aldrig tillräckligt med plats så egentligen borde väl gränsen sättas till 25 eller så, så att man rensar direkt ;)

Själv har jag en gräns på 300 nu tror jag, men det är nästan fullt jämt i alla fall.

Gunnar skrev:
Rensa, eller spara ner dem nu.
Det finns aldrig tillräckligt med plats så egentligen borde väl gränsen sättas till 25 eller så, så att man rensar direkt ;)

Själv har jag en gräns på 300 nu tror jag, men det är nästan fullt jämt i alla fall.
Jag rensar med jämna mellanrum, men det fylls på rätt fort igen:D Tycker det är kul att ta fram och läsa lite då och då:)

Kommer inte ihåg vad jag satt för gräns på mitt forum, kanske ska kolla upp det:o

Prosit skrev:
Jag rensar med jämna mellanrum, men det fylls på rätt fort igen:D Tycker det är kul att ta fram och läsa lite då och då:)

Spara hem dom till din egen dator :angel:

Ladda ner alla privata meddelanden som :
XML | CSV | Text
Finns längst ner på sidan med PM ;)

Jag är nog den perfekta PM användaren för Buke :angel: rensar alltid bort allt men sparar trådar som jag får av användare då det gäller klagomål ett par veckor så man har bevis på vad man svarat & gjort :angel: Sedan åker de bort!
Ibland rensar jag bort PM med viktiga telefon.nr eller mailadresser så jag får erkänna och be om det igen :o

A_K_N skrev:
Spara hem dom till din egen dator :angel:

Ladda ner alla privata meddelanden som :
XML | CSV | Text
Finns längst ner på sidan med PM ;)
Jag vet :) o jag gör det emellanåt... men då blir det ju jobbigare att ta fram och läsa dem:angel: :D

Så här var det fördelat på mitt forum. Hur fulla de olika boxarna är visas i procent, med både siffror och en stapel. :) Fast där får man förstås inte lika många pm, då det är ett liiiitet forum ;) inte på långa vägar som buke.:rofl:

Max inlägg i Inlådan 50
Max inlägg i Skickade brev 25
Max inlägg i Sparade brev 50

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 324
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 782
Senast: Hazel
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar