Täby 19/7

enjes

Trådstartare
Silly Filly startade:D duktiga sill:)..hon hängde med till sista kurvan å då vart hon knuffad å eftersom det var första starten å hon är grön så vart hon lixom "ohh shit vad hände" så hon kom näst sist! men hon var duktig endå:D :banana:

Jag såg löpet via Internet, såg jättefin ut! Synd att hon blev trängd. Lycka till nästa gång! Kramar

det är du som inte kan det ju!!

Manick är riktigt snygg :) men Baam är sööötare! :D

Ja det ar ju synd för hon var ju bra iallafall vad jag såg!!!!...bättre lycka nästa gång. :D

japp phon var duktig det var synd att hon fick en knuff.. det var lixom inte en trängning elelr såå men en hård knuff å då kom hon ur balans..

tacktack :)

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 741
Fälttävlan Det som har hänt är verkligen hel overkligt och kommer att ta väldigt lång tid att ta in det som hänt. Passion var en mycket speciell...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 305
Senast: Maltise
·
Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång...
2
Svar
26
· Visningar
6 293
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar