Ta ut tränarlicens

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare SantaClaws
  • Startdatum Startdatum
S

SantaClaws

Klarade Btränarkursen häromsistens och fick intyget, men först nu har jag insett att jag inte har den blekaste aning om hur man tar ut själva licensen :angel: Så ja, hur gör man? Får man nån blankett hemskickad till sig eller...?

Sv: Ta ut tränarlicens

Ah, okej :) och de ska skickas till STC ihop med intyget sen eller?

Ah, okej :) och de ska skickas till STC ihop med intyget sen eller?

Jag har för mig att jag skickade allt till Sekretariatet men jag har ju haft licens i "hundra år" :angel:

Tävlingslicensen vet jag bestämt att jag bara skickade in ansökan om tävlingsfärger till STC och att resten sköttes från hemmabanan...

Då gäller iaf samma regler idag som för hundra år sen :angel: , ringde till sek idag och det skulle skickas tillbaka dit sen.

jag gick bara in på sek och när jag gick utdärifrån stod min häst på min träningsölista. dom skickade blanketterna åt mig.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
420
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 924
Senast: Derivata
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·
Gravid - 1år Jag behöver en tråd med tips kring BLW (baby lead weaning) och plockmat! Vi har en 6-månaders hemma som vi precis har börjat med. Från...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 466
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar