Ta reda på en hingst avkommor

marieka

Trådstartare
Kan man det smidigt? Hästen är en varmblodig travare som fick några avkommor innan jag köpte och kastrerade honom. Jag har för mig att jag nosade upp 3 st för länge sen men jag kommer inte ihåg hur jag gjorde. Jag kommer ihåg ett namn men inte resten.
*vilket minne jag har* :D

Sv: Ta reda på en hingst avkommor

Håller med den ovanstående..
Föresten jag har också ett varmblod.. Hon har gått på travet men var tvungen att sluta.. Hon fick en skada som nu är läkt.. Det finns en lång historia som är ganska sorglig bakom henne och hur jag fick henne. Min första pålle... Hon är sex år... Föresten så herregud.. Alla kan glömma. Själv har man guldfisk minne.... ;) ;) :rofl: :rofl: :rofl:

nja, det funkar bara på ston, eller så gömmer den fliken sig väldigt väl för jag hittar den inte.

nej den funkar på alla....leta bara upp hästen ..HAR han registrerade avkommor så har han en flik med "avkommor" annars inte

Han har registrerade avkommor , men ingen flik :confused:
*går o tittar igen*

Tack martha! nu har jag hittat alla 2 avkommor :D och sparat sidan.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 801
Senast: Lavinia
·
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 742
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 215
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 803

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka