Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur självklart är det för er att få ta med ert husdjur när ni åker och hälsar på släkt och vänner, och sover kvar en eller flera nätter?
Hur skulle ni reagera om en nära vän/släkting nekade er att ta med djuret med hänvisning till välmåendet för husdjur som finns i hemmet ni vill besöka? Alternativt att denne inte har tid/ork/möjlighet att ordna för ditt husdjur så det ev skulle funka (t ex iordningställa avskilt uthus på gården/stängsla in eller stänga av delar av bostaden?)
Är det skillnad om det är en vanlig helg eller högtider såsom jul-, nyårs-, midsommar- eller födelsedagsfirande?
Nu kan jag inte minnas när jag åkte bort så senast har inget större intresse av att åka hem till folk och spendera dagar där.Hur självklart är det för er att få ta med ert husdjur när ni åker och hälsar på släkt och vänner, och sover kvar en eller flera nätter?
Hur skulle ni reagera om en nära vän/släkting nekade er att ta med djuret med hänvisning till välmåendet för husdjur som finns i hemmet ni vill besöka? Alternativt att denne inte har tid/ork/möjlighet att ordna för ditt husdjur så det ev skulle funka (t ex iordningställa avskilt uthus på gården/stängsla in eller stänga av delar av bostaden?)
Är det skillnad om det är en vanlig helg eller högtider såsom jul-, nyårs-, midsommar- eller födelsedagsfirande?
Gud, jag skulle koppla hunden så att den satt stilla intill mig isåfall nu när man lovat att den skulle vara stillaJag har valt att ha ett djur med eget boende för att jag inte vill ha djur i min bostad (men skulle gärna ha katt om jag levde annorlunda). Därför vill jag inte att man tar med sitt djur hit. Jag är lite bränd av en tidigare kompis som fick ta med sin hund till min förra bostad. Hon sa att han bara skulle ligga på en filt i hallen men han for runt, och när han krafsade utanför min stängda sovrumsdörr tyckte hon att jag var taskig som inte lät honom gå in ”han är ju så nyfiken ”.
I min nuvarande bostad har jag bara dörr till badrummet och vill verkligen inte ha någons djur som far runt här.