Ta fram sparade utkast

Plantan

Trådstartare
Om jag skriver något som jag ser under tiden sparas som utkast, kan jag då plocka fram det igen om jag gått ur det för att kolla upp fakta ed under tiden? Hur gör jag då?

Om jag skriver något som jag ser under tiden sparas som utkast, kan jag då plocka fram det igen om jag gått ur det för att kolla upp fakta ed under tiden? Hur gör jag då?
det ska komma upp automatiskt när du går in tillbaka i tråden, det gör det för mig i af :)

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
786
Senast: Rosett
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 959
Senast: Squie
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 552
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama