Ta bort vargtänder...

Hej! Min häst hade en liten liten vargtand... Hade ut en tandläkare (också veterinär) som tog bort den i somras. Min häst är 16, så det var väl sisådär 12 år "för sent"... :eek: Hästen fick lugnande, och en munstege (heter det väl??) och sen plockade han ut den... :)Dock satt den ju inte under tandköttet som din ev tand gör... Det kostade 800:-, och då gjordes allt på hemmaplan! Vill du ha tandl. namn kan du skicka pm till mig!

Liknande trådar

Hästvård Vi håller på att sälja en häst, men då den inte gick igenom besiktningen för ett tag sedan kom vi tillsammans med köparen överens om att...
Svar
1
· Visningar
1 581
Senast: Fiorano
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 860
Senast: Jamtland
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 132
Hundhälsa Det hela började med att min ena tik började slicka på den andra tikens juvet något enormt, så jag började leta igenom henne efter...
2
Svar
25
· Visningar
3 876
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2