Ta bort meddelandeförfrågningar utan att öppna dem?

Nu killgissar jag, men kan det kanske vara så att användaren redan tagits bort av facebook och att du därför inte kan blocka. (Har ingen som helst koll på facebook)
Ja, precis så! Jag får d a g l i g e n minst 3-4 följarförfrågningar på min instagram från porrtroll, alltså konton som i sina profiler länkar vidare till sex/porrchatt/streams eller liknande, om jag öppnar i samma stund jag får förfrågan finns kontot kvar som vill följa så att jag kan blocka, men väntar jag en stund är förfrågningarna borta. Jag tror att de här kontona i främsta fall är botar som dammsuger instagram/facebook och strösslar följarförfrågningar och dm's som instagram/facebook ligger steget/stunden efter och tar bort med automatik.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 452
Senast: Pratsch
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 002
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 137
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 907
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp