Ta bort blogginlägg

TheRedLightning

Trådstartare
Jag undrar hur man kan ta bort blogginlägg i sin egen blogg?
Jag har visst råkat trippelposta samma blogginlägg, räcker med ett, eller går det att sätta ett filter som gör att man bara kan ladda upp ett, precis som vid kommentarerna när de säger att man måste vänta x antal sekunder innan man kan posta igen?

Trodde det var tillåtet men efter närmare undersökning verkar det som om det inte var det.
Nu bör det dock fungera som jag trodde. Tack för hjälpen och återkom gärna med om det löste sig.

Trodde det var tillåtet men efter närmare undersökning verkar det som om det inte var det.
Nu bör det dock fungera som jag trodde. Tack för hjälpen och återkom gärna med om det löste sig.
Blev lite orolig att det var jag som blivit blind, verkar fungera bra. Äntligen kan jag radera dom inläggen som råkat bli dubbelt. :up:

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 961
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 894
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 145
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
2 706
Senast: Askur2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar