Ta betalt för tjänster

kolblakkur

Trådstartare
Ska eventuellt flytta mina hästar tillbaka till stallet där de stod tidigare. Nu är tanken att jag ska bygga en lösdrift där och ha mina två shettisar där, plus eventuellt en till shettis. Stallägaren vet inte riktigt vad hon ska ha betalt, så jag skulle behöva veta vad som kan ingå i priset.

Jag har följande i tankarna:
Fodringar
Fylla på vatten
Gödselhantering
Mark

Är det något jag glömt?

Sv: Ta betalt för tjänster

Kan tillägga att det kostar 700:- i månaden att hyra en box med in-/utsläpp och fodringar, och givetvis tillgång till hagarna.

Liknande trådar

R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 234
Senast: CaisaCax
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 344
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 701
Senast: Lhas
·
Anläggning Jag har en kanske lite löjlig fråga men den har gnagt på mig ett tag nu och jag börjar fundera på att flytta på min häst. Jag hyr in min...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
14 606
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar