Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trosor, kalsonger, colorblock på tröjor eller barnkläder i minsta storlekarna. Jag får tex ut 2 heldressar strl 56 eller 62 på 40 cm x fullbredd.Vad gör ni med mindre stuvbitar av trikå typ 40 cm av en hel tygbredd? Finns det något att använda dem till?
Ser att jag varit lite generös ibland när jag köpt tyg och får bitar över.
Vändbar blixtlås-fot är jag ganska säker på
Åh! Har mammas gamla av samma modell, men den kan inte backa längre (kan nog fixas om man lämnar in den, men har nu en annan maskin istället)Efter mycket velande så har jag bestämt mig för vilken maskin och nu även inköpt maskinen. Nu ska jag bara lära mig den
Visa bifogad fil 116029
Det är oljan som stelnar med tiden och gör att mekaniken inte kan röra sig som den ska. Jag fixade min med hårtorken! En risk med att ta bort bakstycket för att göra det är att infästningar för sömväljaren spricker eftersom den är i gammal hård bakelit.Åh! Har mammas gamla av samma modell, men den kan inte backa längre (kan nog fixas om man lämnar in den, men har nu en annan maskin istället)
Hoppas på att slippa massa problem då jag köpte från en som lagar symaskiner och fick garanti på 1 årÅh! Har mammas gamla av samma modell, men den kan inte backa längre (kan nog fixas om man lämnar in den, men har nu en annan maskin istället)
Jag har upptäckt att den även är användbar när man har tunt/lite tyg på ena sidan sömmen och flerdubbla lager på andra sidan så matningen blir skev med en fot som pressar på båda sidor.Vändbar blixtlås-fot är jag ganska säker på
Efter mycket velande så har jag bestämt mig för vilken maskin och nu även inköpt maskinen. Nu ska jag bara lära mig den
Visa bifogad fil 116029