Är du van att jobba med de programmen så kommer detta inte vara några problem alls! Möjligen då att lägga vinylen på rätt håll.......
Jag har en hel del tillbehör, bara för att min man är en nörd (han som köpte den)
Så jag har två uppgraderingar på programmet, det ena göra att jag man kan importera direkt från Illustrator, det andra tror jag gav lite andra verktyg att jobba med. Jag har inte kommit så långt att jag använt något av dem ännu.
Sen fick jag med textilpaketet, med massa texilvinyl. Samt en massa skyltvinyl Mannen köpte även en rulle med väggvinyl, och var ju då tvungen att köpa till en hållare för rullen Sen då skrapor, extra kniv, rensare ect
Men - det du måste ha:
Rensare: En tunn nål som du kan dra upp vinyl med som inte ska användas.
Appliceringstejp: Till skylt-, och väggvinylen. Gör det skitlätt att sätta upp grejor.
Pincett: att ta upp vinyl med.
Skrapa: till skylt/vägg vinyl. Finns speciella att köpa, men du hade lika gärna kunnat använda snöskrapan som du har till bilen
Sen vet jag inte hur det är när man skär i papper, för det har jag aldrig gjort. Men jag kan bara tänka mig att det är lättare och kräver mindre än när du använder vinyl
Jag använder strykjärnet, men går i tankar om att införskaffa en press........
Jag kan tänka mig att det är nog så svårt att lägga vinylen på rätt håll...
Haha, jag förstår! Jag är sugen på att köpa textilpaketet som finns på några sidor, men är lite sugen på skylt- och väggvinylen också
Jag får nog slå till på en sån här