Finns i fyra pack på Ebay för typ 40 kr. Bias tape makerVar hittade du dom där? Ebay`? Jag sägare också 18
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns i fyra pack på Ebay för typ 40 kr. Bias tape makerVar hittade du dom där? Ebay`? Jag sägare också 18
Varför ser dom ut som om ungarna ska sova i cykelställ ?Råkat bli 3 till byxor idag.
Nu har jag shoppat,det råkade även följa med en dosa med 25 färgade spolar också för typ 14 kr.Finns i fyra pack på Ebay för typ 40 kr. Bias tape maker
Absolut ingen aning. Jag har ingen erfarenhet av barn alls, jag syr bara efter mönstretVarför ser dom ut som om ungarna ska sova i cykelställ ?
Absolut ingen aning. Jag har ingen erfarenhet av barn alls, jag syr bara efter mönstret
Nu har jag shoppat,det råkade även följa med en dosa med 25 färgade spolar också för typ 14 kr.
Mudd hittar du hos tygaffärer Gällande trikå finns det ju lite olika "tjocklekar", men de flesta är samma lika. Jag köper oftast det som ser kul ut Och vill inte ha viscose jersey (tunnare och lite sladdrigare, men blir ofta mycket bra fall på tex långklänningar) men annars brukar jag köpa det som helt enkelt heter trikå eller jersey, de döps lite olika i olika butiker. Jogging är tjockare trikå.Vart köper man mudd och vad behöver man tänka på? Har fått upp syintresset nu och började lite lätt med en baby-wrap till bilstolen. Men är sjukt sugen på att börja sy byxor som ni andra gjort, med mudd i midja och vid benen Och trikåtyger, nått att tänka på eller bara köpa det som ser kul ut?
Och, overlock-maskin eller vanlig? Har en väldigt basic vanlig från ikea jag använder nu.
Gjorde just en otrevlig upptäckt. En av mina klänningar har stuckit i sömmarna, trots att jag aldrig använt den.. Den har hängt i garderoben och sömmarna har spruckit på två ställen.
Jävla. Skit.
Tyget har trådar sig så vettet om det går att rädda..
Nu ska jag ställen en fråga som förmodligen får mig bannad från tråden för tid och evighet.
Är det värt att köra en omväg till Skroten i Kinna? Det handlar om en omväg på kanske 5-6 mil eller ännu mer.
Nu ska jag ställen en fråga som förmodligen får mig bannad från tråden för tid och evighet.
Är det värt att köra en omväg till Skroten i Kinna? Det handlar om en omväg på kanske 5-6 mil eller ännu mer.