Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sytt två dressar till en kompis som precis fått en liten pojke inte perfekta men roliga att göra!
Med en skärplotter och textilvinylHur gjorde du texten?
Ehm. Jag lägger mina i en kista så får barnen använda dom fritt.Nu behöver jag tips och inspiration!
vad göra med alla stuvbitar? De där som är för små för att bli kläder men för stora för att slänga. Vad gör man med dem? tänker främst på vanliga oelastiska bomullstyger, jersey och så brukar bli underkläder.
tips!
Nu behöver jag tips och inspiration!
vad göra med alla stuvbitar? De där som är för små för att bli kläder men för stora för att slänga. Vad gör man med dem? tänker främst på vanliga oelastiska bomullstyger, jersey och så brukar bli underkläder.
tips!
Jag funderade på att lägga mina i en låda o skicka dom till @TrottNu behöver jag tips och inspiration!
tips!
Dockkläder? Docksängkläder?
Jag har fått höra att 3 vik är bäst till kläder, 4 vik till filtar osv men det är ju en smaksak 34 mm är vanligast vad jag sett.Fått för mig att göra kantband. Värt att köpa en vikare? Vilken bredd är standard/mest värt att köpa?
Kommer säkert sluta med att jag köper ett helt kit på Ebay
Jag har fått höra att 3 vik är bäst till kläder, 4 vik till filtar osv men det är ju en smaksak 34 mm är vanligast vad jag sett.
Ah, jag tänkte bandkantare Jag skulle nog säga 18 mm är standard.Hmm vi pratar nog om olika grejer nu. Jag menar en sån här
Är 12 mm standard på kantband? Jag använder det aldrig men har ändå fått för mig att göra egna
Var hittade du dom där? Ebay`? Jag sägare också 18Hmm vi pratar nog om olika grejer nu. Jag menar en sån här
Är 12 mm standard på kantband? Jag använder det aldrig men har ändå fått för mig att göra egna