syskonvagn...

Sv: syskonvagn...

Men va? Är du gravid igen, det har jag helt missat! När ska ni ha? Grattis!

Kl

Vi kommer att få låna en babytravel syskonvagn av grannen och det är vi glada för. Vi hoppas på att klara oss med det och en lite mindre sittvagn till My, plus sjal och sele. I stallet har jag en gammal kombivagn som fungerar för dem båda. Vår duo vagn ska grannarna ta över när deras bebis kommer om ca fyra veckor, så innan dess hoppas jag att vi hittat en sittvagn som passar...

//julia

Som tinissen sa;) Jag är INTE gravid igen. Hehe blir inget syskon fören tidigast 2011 hehe. Bara planering i tid som Tinissen sa;)

Liknande trådar

Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
602
Senast: MiaMia
·
Fritid Efter en rätt tung och tuff period i livet känner jag för att komma bort lite och göra något på egen hand. Jag har aldrig varit i Paris...
Svar
8
· Visningar
930
Senast: Javan
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
16 557
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 230
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Tvättstugedrama
  • Valet i USA