Synligt struplock

MissFideli

Trådstartare
Mitt struplock har börjat titta upp då och då. Alltså jag ser det om jag gapar och sticker ut tungan. Det känns ju som nått sitter i halsen, så det är inte superskönt, men varför gör det så? Jag vet inte om det är nytt, jag har aldrig sett det förr. Å andra sidan har jag nog aldrig tittat efter heller, såg det första gången nu när jag börjat få tonsillolitgojs från halsmandlarna.

Hej, jag har exakt likadant! Ser att detta var två år sedan och jag undrar om du har samma symtom fortfarande. Har varit hos läkare. Men har ingen halsfluss och ingen sänka men jag har fullt med tonsillitstenar i båda halsmandlarna och dem är super svullna och det är svårt att svälja och man kan se mitt struplock när man tittar ner i halsen på mig

Hej, jag har exakt likadant! Ser att detta var två år sedan och jag undrar om du har samma symtom fortfarande. Har varit hos läkare. Men har ingen halsfluss och ingen sänka men jag har fullt med tonsillitstenar i båda halsmandlarna och dem är super svullna och det är svårt att svälja och man kan se mitt struplock när man tittar ner i halsen på mig

Jag har faktiskt inte tittat på länge. Tog bort halsmandlarna för snart 2 år sen och då försvann behovet av att titta långt bak i munnen :cool:

Jag hade aldrig ont i halsen, det var bara obehagligt. Som att det fastnat popcornskal. Men det var nog mer tonsillstenarna.

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 577
Senast: sjoberga
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 248
Senast: Enya
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 130
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 372
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar