C
Cozmoz
Nu vill jag reda ut det här en gång för alla Jag har blivit erbjuden en häst, gratis, som är efter Syndikat (Strohman-Grannus). Jag försöker då leta uppgifter på honom men det går knappt. Eller så letar jag fel. Jag har för längesen frågat här och även frågat medlemma privat här (bara för ngn vecka sen) om hingsten och hans avkommor. Det finns många svårklass avkommor men det finns inga namn på de....
Enl en sida har han schwung i gången och extraordinär hoppförmåga.
Han har totalindex på 120.
Detta finns som jag hittar.
Men jag vill veta mer innan jag säger ja eller nej...Enl min kontakt i Tyskland så skulle det att gå att ta bort godkännande i Tyskland skulle Syndikat vara den första som åkte typ...Han har ridegenskaper på 111 som tydligen är dåligt?
Så vad vet ni? Blup? Namngivna avkommor? Har han själv tävlat?
Han betäckte väl på fribetäckning här?
Kontakten i Tyskland sa att en häst från Syndikat (generellt) kostar 10-35 000 kr oavsett ålder.
Sen har ju hästen en mamma också Men hon har inga prestationer. Så frågan är om jag ska ta mig tid att rida till den och sen sälja.
Enl en sida har han schwung i gången och extraordinär hoppförmåga.
Han har totalindex på 120.
Detta finns som jag hittar.
Men jag vill veta mer innan jag säger ja eller nej...Enl min kontakt i Tyskland så skulle det att gå att ta bort godkännande i Tyskland skulle Syndikat vara den första som åkte typ...Han har ridegenskaper på 111 som tydligen är dåligt?
Så vad vet ni? Blup? Namngivna avkommor? Har han själv tävlat?
Han betäckte väl på fribetäckning här?
Kontakten i Tyskland sa att en häst från Syndikat (generellt) kostar 10-35 000 kr oavsett ålder.
Sen har ju hästen en mamma också Men hon har inga prestationer. Så frågan är om jag ska ta mig tid att rida till den och sen sälja.