symphonic hanover, anderberg el standpoint?

Worlds

Trådstartare
vem av dessa 3 skulle ni ha valt? Giant chill-tibur, turbo thrust-lucky winner o sjs caviar-arndon e stammarna på märrarna. Jag ska behålla alla själv.

Sv: symphonic hanover, anderberg el standpoint?

vem av dessa 3 skulle ni ha valt? Giant chill-tibur, turbo thrust-lucky winner o sjs caviar-arndon e stammarna på märrarna. Jag ska behålla alla själv.
Av dessa tre skulle jag ha valt Anderberg. Hans 2-åringar lär vara fina i Finland, men det gjorde också att han åkte tillbaka till Finland.

jag gillar standpoint :) en trevlig hingst som verkar få rejäla föl med bra lynne.

Vi har 2åring sto etter Standpoint, stor og flott uten å bli for tung - treningsvillig og flott trav - noe "tøff" på boks, men det kommer fra mor ;)

Desverre så vokser ho noe voldsomt ennå, så vi har skrinlagt alle planer om mønstringsløp (premielop ?) og konsentrere oss om å holde ho hel og frisk og la ho få vokse ferdig utover høsten/vinteren uten å presses i trening.

Hadde brukt Standpoint igjen uten tvil :)

Det där fick jag inte ihop. Du har fått en häst som inte klarar av premielopp men rekommenderar ändå hingsten?

ja...
Hadde vi vilt hadde vi fint kunnet satt ho opp nå i løpet av sommeren og hatt ho klar til mønstringsløp i løpet av høsten, men fordi vi ser at ho er i voldsomt vekst så vil vi ikke utsette ho for det presset det tross alt er på voksende sener, ligamenter og knokler - vi vil ha en hest som varer ;)

I mine øyne er det ikke avkommenes 2 årssesongen som er avgjørende for om en hingst kan anbefales eller ikke, og når hesten ikke har eldre årganger må man se på talent, utsendet (beinstillinger etc) og ikke resultater ;)

Én häst som måste pressas för att gå 1.35 som tvååring har ingen talang.
En talang som inte får rejäl träning som unghäst(för att få en chans att bygga upp ligament och senor) håller sällan länge.

Én häst som måste pressas för att gå 1.35 som tvååring har ingen talang.
En talang som inte får rejäl träning som unghäst(för att få en chans att bygga upp ligament och senor) håller sällan länge.

Håller med! :bow:

Liknande trådar

Trav Inga planer alls i dagsläget men bara på skoj för att se hur ni resonerar :) Väljer min sköthäst som exempel :) Vad skulle Du valt...
Svar
16
· Visningar
2 280
Senast: Nafayette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka