Sydnärkeritten 5/7

M

Maddis

Såg att ryttarmeddelandet var utlagt :) nu börjar det pirra lite lätt i magen igen!

Vilka kommer man att träffa på härifrån på lördag?

/Maddis

Sv: Sydnärkeritten 5/7

Nej! Vad kul!! :bump: Vi måste hälsa på varandra! Du ingår ju i västmanlandsgruppen ju! :)
Vilket startnummer har du? PM:a om du inte vill skriva offentligt!

Jag ska oxå dit :D min första tävling, så jag e jätte nervös! men det ska bli så kul, hoppas jag hittar någon på tävlingen som vill rida tillsammans med mig :) ska rida 30 km, ska försöka hålla tempot 10 km/h om det går med ponny-busan :rofl:

1:a Bomb Jack, Cecilia H H
2:a Hakuna Matata Gunilla C
3:a Jaipur Beatrice W
4:a oklart protest inlagd

Tackar väntar spänt på fortsättningen. :laugh::laugh::laugh:

Jag väntar också. Nån borde ju kunna rapportera nåt, med tanke på att det var över 60 starter.
Tydligen var det nåt strul med tiderna, därför blev det oklart om placeringarna.

Novan och jag kom slutligen till start.
Hon var mycket duktig (förutom när vi skulle ur grind :crazy: ) och gick godkännt på 13,9 km/h (tror jag det var) vilken plats det blev har jag ingen aning om. Det bästa var att jag kände det inte som om jag pressade hästen och att hon kändes som om hon gärna skulle ta ett varv till. Hon har inte varit färdig för fler slingor mentalt förut men något släppte idag :bump:.

*knapplån*
fyller på med resten av dom placerade....
4:a Sol, Kristina Hagevi, Best Condition
5:a Tip Top Tribut, Bo Hansson, DM 1:a
6:a Come On Guy, Malin Eriksson, DM 2:a
7:a Eld, Madeleine Fridlund
8:a Ghadir, Ewa Mårgård
9:a Queen Alpha, Ida Owemyr
10:a Tubular Bells, Anli Carlsson
11:a Bonita, Camilla Hjärtqvist

3:a i DM var Ronja Oldin m. Jazzmine Habib

Senast ändrad:

Så fort jag fått in resultatlistan i min mailbox kommer de ut på hemsidan. Väntar spänt!

Kul med fina bilder som vanligt!
Nu finns resultaten på NDRK's sida också.

Ah, vill så gärna se dina bilder men jag kan inte se dom, min dator vill inte öppna bilder när de är i den sortens fotoalbum...:(

kl
tyvärr blev man utesluten pga hälta som visade sig vara något skit under sulan. kusen svävade iväg i trav ut i sommarhagen när vi väl kom hem till stockholm och brallade sedan runt i full galopp.

tyckte det var väldans många strukna i resultatlistan, eller står även de som var anmälda men inte kom till start med?

Liknande trådar

Gnägg Har en värmebalja från willab, har funkat prickfritt och vattnet har hållit sig isfritt vid längre temperaturer än det står att den ska...
Svar
4
· Visningar
538
Senast: CaisaCax
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 245
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: Bufera
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 050
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka