Sv: Sydnärke

Ja det gick bra. Jag förvånad att han tog allt runt om kring så bra.
MEN veterineär besiktningen gick inte så bra... måste träna på det. Sen tyckte jag nog att han hade lite hög puls på den sista vet kollen... men jag vet inte... när vi pulsade utanför så låg han betydligt lägre..:crazy:
Sen det där med att vara "hinknisse" det var inte så lätt att hitta...
Men vad roligt vi har haft.

Ni slutbesiktade ju på under 4 minuter efter målgång, då är det inte direkt dåligt med 60 i puls.
Kolla ryttarprotokollet, och jämför med de andra får du se.

Angående att hitta så brukar det vara lättare.
Hinknissekartan hade ju knappt färger, så den var väldigt svårtläst.

Ska också tävla tror jag, men kommer dock rida väldigt fort. Om min häst har hunnit att ta uppsig. När är det förresten? :o

/ Elly - Baarock :p

Tackar.
Testade ett nytt upplägg, och det gick hem, tror jag. Han ser fin ut idag!
Jag red enbart på att få honom att trivas, inte alls att han skulle gå ihop med nåt annat ekipage.
Så vi hann rida ihop med ganska många, det var trevligt.

Fanns det någon fotograf på Sydnärke? Är alltid kul att se lite bilder från de olika tävlingarna.

Ja det var en tjej som tog kort. (mest på araberna ) Vet inte om hon finns med här. Och vet inte heller vart hon lägger ut sina bilder. Kan försöka få tag på henne.

Jag är också nyfiken på bilder :D
...och kommer även bjuda på några som min groom/man tog. Han hann inte med (eller glömde använda kameran!?) så många, men ett par ekipage har fastnat. Kommer inom kort på min hemsida.

Ja det var hon, hon har kört ponnytrav i våran klubb! Så det va jätte kul att träffa henne där.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 410
Senast: Freazer
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
3 506
Senast: alicegard
·
Hästhantering Jag har haft min häst sedan 2015 nu och vi kommer väldigt bra överens. Hon är väldigt ranghög och bestämd, visar tydligt missnöje men...
Svar
3
· Visningar
1 738
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 971
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025