Eh lite väl mycket psykadeliskt mönster för migNåt sånt här kanske är mera din stil, @Trott ?
Eller för all del, ni är ju nästan alla galningar här, så nåt sånt här kanske kan gå hem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eh lite väl mycket psykadeliskt mönster för migNåt sånt här kanske är mera din stil, @Trott ?
Eller för all del, ni är ju nästan alla galningar här, så nåt sånt här kanske kan gå hem
Eh lite väl mycket psykadeliskt mönster för mig
Äh det är ju inte samma sak *muttrar*Hm. Jag har inte riktigt kommit över det här tyget än, så jag förväntar mig att inget är för skruvat för dig!
Äh det är ju inte samma sak *muttrar*
Låter som en rolig utbildningJa det stämmer, har en kvalificerad yrkesexamen inom design och skinnmode = skinnsömmerska inom beklädnad/mode/kläder jag har också vart sugen på Tärnsjö utbildningen, men kan inte bestämma mig för vilken inriktning jag skulle vilja gå häst = kul och intresse, bil = kul och lättare att få jobb tror jag... Tyvärr kostar det en hel del pengar att gå där
DET tyget gillade jag däremot! !! Allt hänger på färgernaÄr i stort sett identiskt.
Såg att den affären fått hem fantastiska nyheter också! Tänk vad du skulle kunna göra med det här
Ja tyvärr är det ju så kostade mycket i material på min utbildning, men läder är ännu dyrare än skinn för kläder ja och jag tror att inom häst är det svårare att få jobb än inom bil (tänker på alla amerikanare som finns).Låter som en rolig utbildning
Det är ju det (dyrt)...
har känslan av att man får bli egenföretagare om man väljer häst...
DET tyget gillade jag däremot! !! Allt hänger på färgerna
Jag gillar mönstret men inte färgen, fanns det i andra färger?Hahaha, vi har verkligen olika smak! Jag tyckte det var supergräsligt!
Jag gillar mönstret men inte färgen, fanns det i andra färger?
mja, den övre möjligtvis, fast jag vill ha gula ögon.*mutter mutter* omgiven av galningar *mummel*
Jadå, funkar dessa bättre?
mja, den övre möjligtvis, fast jag vill ha gula ögon.
Nu ska vi inte vara sånna!Sorry, tror detta var alla varianter som fanns.
Kanske kan du brodera gula ögon!
Nu ska vi inte vara sånna!
Gillade den undre med härlig färg*mutter mutter* omgiven av galningar *mummel*
Jadå, funkar dessa bättre?
*mutter mutter* omgiven av galningar *mummel*
Galningar som sagt.Nej då, jag är med i din klubb.
Nej då, jag är med i din klubb.