Sy kjol i fuskpäls

Milosari

Trådstartare
Jag ska på maskerad om en dryg vecka och tänkte klä ut mig till en get :p. Som en del av utstyrseln så vill jag ha en (kort) kjol i fuskpäls. Någon som sytt i fuskpäls eller som sytt en kjol som har något tips? Jag har aldrig sytt något plagg innan, bara smågrejer och något hundtäcke.
 
Jag ska på maskerad om en dryg vecka och tänkte klä ut mig till en get :p. Som en del av utstyrseln så vill jag ha en (kort) kjol i fuskpäls. Någon som sytt i fuskpäls eller som sytt en kjol som har något tips? Jag har aldrig sytt något plagg innan, bara smågrejer och något hundtäcke.
Du får nog bena pälsen innan du syr så du inte syr inte pälsen i sömmen annars är det nog som att sy som vanligt. Det brukar ju vara vanligt vävt tyg i grunden.
 

Liknande trådar

Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
875
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 778
Senast: Badger
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 985
Fritid Vill ha massvis av tips var jag och en till person kan resa. Har fundering på en kryssning längre än 24h, så någon kryssning eller nått...
2
Svar
35
· Visningar
1 616
Senast: lykke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp