Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt därför nämde körkortet, så inte förslag på länder som kräver nationellt-ID/pass.Nä, Körkort gäller egentligen inte som legitimation utomlands eftersom det inte står nationalitet på körkortet. Sen kan det finnas undantag inom de nordiska länderna men det är bäst att kolla upp det innan man reser.
På den här sidan: https://www.regeringen.se/uds-resei...an/kontrollera-pass-och-visum-innan-du-reser/
Står det så här: "Inom Norden kan det i vissa fall räcka med ett svenskt körkort, men pass eller nationellt id-kort rekommenderas även för resor inom Norden."
"I vissa fall" tolkar jag som att det finns tillfällen då man som nordisk medborgare måste kunna legitimera sig med pass/nationellt ID-kort även inom Norden.
Vad kul! Jag åkte Viking LineDet blev kryssning till Helsingfors med några timmar i land
Jag som tyckte den var så bra. Just för att det inte är att gräva i en massa formar och kladd utan små egna tallrikar. Men de andra restaurangerna kanske är jättebra@cirkus Yes! Blev Viking Line
Dock boka inte buffe, passar mig och syrran bättre inte göra det. Men annars håller klart med dig om buffén Åkt Cindrella och Glory innan. Nu blir första gången med Gabriella
Det blev kryssning till Helsingfors med några timmar i land
@Islandshästryttare Låter bra! Blir första gången för mig i Helsingfors (men inte första gången i Finland) och andra gången för syrran.
Åh fasen, funderade på Stena Line eftersom Göteborg hade vart nämre Skövde trakten, men var inte pepp på kryssning till Danmark så därav ratade den.
Tacktack
Gabriella är inte helt olik Cinderella, även om det inte är en festbåt på samma sätt. Rätt gammal och inte alls modern. Bara så att ni inte blir besvikna på helhetsupplevelsen. Siljas båtar på helsingforslinjen är fräschare.@Islandshästryttare Rekommdera VIking Glory . Cindrella är mer festbåt, den var sådär märkte av den va äldre och kuddarna var mer tyg eller som cementsäck när jag och sambon åkte
Stena Line åkt en gång och minns inte va mycket göra på båten, men kul med några timmar i Danmark.
Det är fyra sängar i de flesta hytter och då får ni två platta kuddar var.@lykke Ah, jo förstod inte är jätte ny precis men ska bli spännande ändå. Egentligen sämsta med Cindrella var kuddarna, har Gabriellas kuddar mer stoppning kommer jag nog ganska nöjd ändå