Ahhh. Jag fixar det på ngt annat, orkade ändå inte med alla annonser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vanligt hack bioth
Grimma bioth med reflektband
Stigläder refl bioth
Ridgrimma pp m röd biothtygel
Akademiskt hack haktygel bioth
Huvudlag bioth
jag gillar reflexStiglädrena are toooo die for
Måste vara härligt med färdiga remmar som man "bara" nitar ihop och så har man ett träns ^_^, istället för att dra sönder fingrarna med lintråd och råka sticka sig på sylen vart fjärde sömhål .
Grimma pp
Blå tygel bioth
Måste vara härligt med färdiga remmar som man "bara" nitar ihop och så har man ett träns ^_^, istället för att dra sönder fingrarna med lintråd och råka sticka sig på sylen vart fjärde sömhål .
Reflexsaker och små ficklampor är något jag samlar på migjag gillar reflex
Beställde direkt från grossist utomlands, eftersom jag ändå ville ha ett gäng. Det finns några i Sverige som säljer pannband från samma ställe, så ska man bara ha några få lönar det sig att köpa från dom istället (då slipper man lång väntetid, krångel med språk vid beställning och utlandsfrakt). Finns även ett danskt företag som också har bra priser och kort leveranstid. Sök på "pannband tom kanal" så hittar du dom svenska (ofta kan man be dom att ta hem den platta varianten om den inte finns), annars "empty browbands" eller "empty channel browbands". Det är betydligt enklare att lägga stenar i en kanal än på en platt yta, så det rekommenderar jag helt klart i första hand.Så otroligt läckert! Vart hittar du det tomma pannbandet (så smart funktion med knäppningen!) och vilken sorts stenar använder du?
Skulle jag också kunna få adressen?Tack Jag beställer från ett företag i Tyskland, skickar webbadressen i PM till dig. De har bra priser och snabb leverans (till dörren ).
Är det någon annan som vet det där stället att köpa biothane på?Skulle jag också kunna få adressen?