Tackar!@-Catherine- Wow! Snacka om bling! Riktigt läckert
Ja, det blev inte så diskret direkt, men det är ju kul att sticka ut ibland också :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tackar!@-Catherine- Wow! Snacka om bling! Riktigt läckert
Det är ju så snyggt och välsytt så man baxnar! Vilket hantverk! Kan du beskriva hur du gjort? Vilka verktyg använder du?Jag har ägnat två dagar till en orgie i överdrift
Köpte ett halsband på rea som jag byggde om lite. Sydde sedan ett pannband att montera smycket på, från scratch i tärnsjöläder som jag fodrade med mjukt kalvskinn.
Hysteriskt odiskret, men ibland är det väldigt roligt att vara överdriven
Verkligen fint! Du ska vara stolt över dina pannband, de är så balanserade och väl proportionerliga! Smakfullt!Eftersom ryggen har krånglat för mig senaste veckan så har jag haft tid att sy istället. Så det blev faktiskt ett pannband till. Denna gång har designen en tanke bakom. Ponnyn som ska bära det är döpt efter en av de fornnordiska nornorna så smycket i mitten symboliserar trädet Yggdrasil och kedjan livets tråd som nornorna spinner vid foten av trädet.
Fröken ponny fick posera imorse, högst ovilligt eftersom hon hellre ville ut i hagen och äta frukost
Det är ju så snyggt och välsytt så man baxnar! Vilket hantverk! Kan du beskriva hur du gjort? Vilka verktyg använder du?
Verkligen fint! Du ska vara stolt över dina pannband, de är så balanserade och väl proportionerliga! Smakfullt!
Okey, ja just den videon verkade rätt enkel att följa. Oki, tack!@WildHorse Knyta repgrimma är busenkelt med en bra tutorial! 6 mm rep funkar bra, det är standard vill jag minnas.
Har själv knutit en del genom åren.
Vad heter youtube videon?Okey, ja just den videon verkade rätt enkel att följa. Oki, tack!
Finns en bra film på YouTubeKänns som rätt tråd att fråga i!
Är det någon som vet hur man gör såna där hajtandade pannband? Alltså hur man får det hajtandade mönstret?
"How to make a ropehalter for horse or donkey. Easy step by step instructions. Free tutorial." upplagd av Peace DonkeysVad heter youtube videon?
Finns en bra film på YouTube
Man snurrar banden samtidigt och åt varsitt håll runt pannbandet och korsar dem över/under varandra på över och undersidan. Typ...
Haha alltid lika roligt när min video plötsligt dyker upp i dom här trådarna. Det var för övrigt p.g.a. en av dom första sådana som jag gjorde denFinns en bra film på YouTube
Man snurrar banden samtidigt och åt varsitt håll runt pannbandet och korsar dem över/under varandra på över och undersidan. Typ...
Hade för mig att den kom härifrån från börjanHaha alltid lika roligt när min video plötsligt dyker upp i dom här trådarna. Det var för övrigt p.g.a. en av dom första sådana som jag gjorde den
Borde ha gjort fler filmer när jag ändå höll på . Finns ju diamantflätning också, men det är mycket jobbigare än hajtand . Har inte flätat pannband på flera år nu, men har en jäkla massa band kvar. Och oflätade pannband! Nån som är sugen?Hade för mig att den kom härifrån från början
Den är den ena som dök upp när jag sökte på YouTube
Borde ha gjort fler filmer när jag ändå höll på . Finns ju diamantflätning också, men det är mycket jobbigare än hajtand . Har inte flätat pannband på flera år nu, men har en jäkla massa band kvar. Och oflätade pannband! Nån som är sugen?
Tack så mycket!"How to make a ropehalter for horse or donkey. Easy step by step instructions. Free tutorial." upplagd av Peace Donkeys